Leentje Vandenbussche

Leentje Vandenbussche (Bruges, 1984.) obrazovala se na području 3-D dizajna pri Royal Academy of Fine Arts u Gentu. Njezino je stvaralaštvo mješavina kazališta/performansa i vizualnih umjetnosti. Osnovne teme njezinog stvaralaštva su javni prostor, voajerizam te potraga za pristupačnim konceptom i iskustvom.

Zadnjih pet godina Leentje Vandenbussche radi na diptihu “Sve i Ništa”. Grafičkim istraživanjem propitkuje dualnost između “svakodnevne upotrebe riječi” i njihovog “egzistencijalnog” značenja. Ovaj je osobni process bio početna točka za kasniji fizički prijevod koncepata u dvije izvedbe.

Prva izvedba “Beckett je na svom mjestu” pokazat će zagrebačkoj publici kako “Ništa” može biti Sve. Nakon završetka magisterija kazališne znanosti na Sveučilištu u Antwerpu, započela je drugi dio diptiha – “Sve”. Započela je opsežno dvogodišnje istraživanje, s nekoliko manjih izvedbi i intervencija u međuvremenu: ‘Waiting on Godot from A to Z’ (Back to Beckett festival, Monty / Muhka, Antwerp), ‘M2’ (De Tijd, Antwerpen), ‘Seizoenarbeiders’ (Campo, Gent) and ‘Everything with Joi’ (‘InteatroFest’ Polverigi-Italy). Leentje Vandenbussche članica je kazališnog kolektiva zie!duif. S izvedbom “Stockholm” (Grupa za samopomoć za iskompleksirane strance) osvojili su prvu nagradu na Theater aan Zee (Oostende) 2008. i Fringe (Amsterdam). Trenutno radi na projektu

“X / An exercise in disappearing (X / Vježba nestajanja)”, produkciju o umiranju.


Leave a reply

Name (required)

Website